Regulamin Biegu II LOTANIE BUKÓWIECKIE 2011
I. CELE
- uczczenie jubileuszu 800 –lecia Bukówca,
- propagowanie idei biegania jako sportu dla każdego, bez względu na wiek,
- integracja środowiska.
II. ORGANIZATORZY
- Towarzystwo Gimnastyczne „Sokół”
- Komitet Obchodów 800-lecia Wsi Bukówiec Górny
- Sołtys Bukówca Górnego
- Zespół Szkół im. ks. T. Kurpisza w Bukówcu Górnym
III. TERMIN I MIEJSCE
1. Bieg rozegrany zostanie na boisku szkolnym Zespołu Szkół im. ks. Teodora Kurpisza w Bukówcu Górnym.
2. Na czas Biegu na boisku powstanie miasteczko biegowe.
3. Start biegu nastąpi 3 września 2013 r. o godz. 16.00, zakończenie 4 września 2011 o godz. 16.00.
IV. ZGŁOSZENIA
1. Zgłoszenia przyjmowane będą od dnia 21 sierpnia tylko u Pawła Marcinka pod telefonem 601 871 122. Dla mieszkańców okolicy możliwość zapisu na dożynkach w Bukówcu 21 sierpnia. W czasie trwania biegu również u dyżurującego na boisku burmistrza miasteczka.
2. Należy zadeklarować czas biegania, a nie dystans, np. 3 września od 18.00 do 18.25.
3. Należy przebiec w własnym tempie minimum jedno okrążenie bieżni, tj. 250m.
V. BIEG
1. Bieg będzie trwał nieustannie, na bieżni musi być zawsze co najmniej jeden biegacz.
2. Nad zgodnością z Regulaminem będzie czuwał sędzia powołany przez organizatorów.
3. Ilość okrążeń będzie również liczył licznik elektroniczny.
4. Bieg będzie miał charakter sztafety z bukówieckim klekotem. Ze względów praktycznych biegacz będzie biegł z samą rączką od klekota, z klekotem będzie trzeba przebiec tylko co setne okrążenie.
5. Biegać może każdy, bez względu na wiek. Osoby nieletnie muszą mieć zgodę od rodziców. Osoby dorosłe, bezpośrednio przed biegiem podpisują oświadczenie, że biegną na własną odpowiedzialność.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszyscy biegacze otrzymają dyplomy pamiątkowe. Zostaną też odnotowani w księdze pamiątkowej Biegu.
2. Wśród biegaczy uczestniczących w biegu zostaną rozlosowane nagrody rzeczowe.
3. Każdy biegacz może biegać przy muzyce, którą lubi. W tym celu powinien bezpośrednio przed biegiem podać burmistrzowi miasteczka płytę z muzyką (lub inny nośnik z zapisem cyfrowym).
4. Organizatorzy zapewniają napoje ciepłe i chłodzące, prysznice oraz niepowtarzalną atmosferę.