Aktualności

III BUKÓWIECKIE LOTANIE 2012

 

Regulamin biegu III BUKÓWIECKIE LOTANIE 2012

 

I. CELE

  • propagowanie idei biegania jako sportu dla każdego, bez względu na wiek,
  • integracja środowiska.

II. ORGANIZATORZY

  • mieszkańcy Bukówca

III. MIEJSCE I CZAS

  1. Bieg rozegrany zostanie na boisku szkolnym Zespołu Szkół im. ks. Teodora Kurpisza w Bukówcu Górnym.
  2. Na czas Biegu na boisku powstanie miasteczko biegowe.
  3. Start biegu nastąpi 8 września 2012 r. o godz. 16.00, zakończenie 9 września 2012 o godz. 16.00.

IV. ZGŁOSZENIA

  1. Zgłoszenia przyjmowane będą w namiocie organizacyjnym przez cały czas trwania Biegu.
  2. Nie trzeba deklarować czasu biegania ani dystansu, należy jednak przebiec w własnym tempie minimum jedno okrążenie bieżni, tj. 250m.

V. BIEG

  1. Bieg będzie trwał nieustannie, na bieżni musi być zawsze co najmniej jeden biegacz.
  2. Nad zgodnością z regulaminem będzie czuwał sędzia powołany przez organizatorów.
  3. Ilość okrążeń będzie również liczył licznik elektroniczny.
  4. Bieg będzie miał charakter sztafety z bukówieckim klekotem. Ze względów praktycznych biegacz będzie biegł z samą rączką od klekota, z klekotem będzie trzeba przebiec tylko co setne okrążenie.
  5. Biegać może każdy, bez względu na wiek. Osoby nieletnie muszą mieć zgodę od rodziców. Osoby dorosłe, bezpośrednio przed biegiem podpisują oświadczenie, że biegną na własną odpowiedzialność.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszyscy biegacze otrzymają  pamiątkowe certyfikaty. Zostaną też odnotowani w księdze pamiątkowej Biegu.
  2. Każdy biegacz może biegać przy muzyce, którą lubi. W tym celu powinien bezpośrednio przed biegiem podać burmistrzowi miasteczka płytę z muzyką (lub inny nośnik z zapisem cyfrowym).
  3. Trzy osoby, które w ciągu 24 godzin trwania Biegu pokonają łącznie najdłuższy dystans otrzymają pamiątkowe puchary.
  4. Za każdy pokonany 1 kilometr Firma WERNER KENKEL przekaże 3 złote na Fundację „Jesteśmy więc pomagamy” z przeznaczeniem dla Środowiskowego Domu Samopomocy we Włoszakowicach.
  5. Organizatorzy zapewniają napoje ciepłe i chłodzące, prysznice oraz niepowtarzalną atmosferę.

Szukaj